Metin2 Bedensel Savaşçı Efsunları Wslik Resimli Anlatım


Sxe 13.3 Fix 1 Wall Hack Indir - Download Videolu Anlat?m Super Simple Wall - Multi | DosyaNet.Net

Metin2 En İyi Bedensel Savaşçı Efsunları

Bedensel Savaşçı Efsunları


———————————————
+9 Mavi Çelik Zırh
———————————————
Max Hp + 7000
Kılıç Savunması 15
Oka Karşı Dayanıklılık 15 [Veya Çift El Savunması 15]
 Bıçak Savunması 15
Şimşege Karsı Dayanıklılık 15 Veya Büyü Hızı 15

———————————————
+9 Srius Kılıcı
———————————————
Yarı İnsanlara Karşı Güçlü +15
Kritik  Vuruş Şansı  + 15
Delici  Vuruş Şansı +15
Güç +12
(Çeviklik  +12 YAPIN SİZ BÜYÜ HIZI YAPMAYIN BENCE) Veya Büyü Hızı 15


———————————————
+9 Hayelet Maske Başlık
———————————————
Yarı İnsanlara Karşı Güçlü +15
 Büyüye Karşı Dayanıklılık +15
Rüzgar Dayanıklılığı +15
 Şimşeğe Karşı Dayanıklılık +15
Zehirleme Şansı %8


———————————————
Kalkan Efsunu
———————————————
 Yarı İnsanlara Karşı Güçlü +15
Sersemliğe Karşı Bağışıklık
 Güç +12
Çeviklik + 12
 Beden Karşısında Ataklarının Bloklanması % 15


———————————————
+9 Cennet Gözü Kolye
———————————————
Max Hp + 7000
Kılıç Savunması  % 15
Çift El Savunması % 15
 Bıçak Savunması % 15
Kritik  Vuruş Şansı  + 15 [ Veya Sersemletme Şansı %8]


———————————————
+9 Kirin Ayakkabı
———————————————
Max Hp + 7000
Kılıç Savunması  % 15
Oka Karşı Dayanıklılık % 15  [Veya Çift El Savunması % 15 ]
 Bıçak Savunması % 15

Kritik  Vuruş Şansı  + 15 [ Veya Sersemletme Şansı %8]


———————————————
+9 Abonoz Küpe
———————————————
 Yarı İnsanlara Karşı Güçlü +15
Kılıç Savunması  % 15
Çift El Savunması % 15
 Bıçak Savunması % 15

Oka Karşı Dayanıklılık % 15


———————————————
+9 Cennet Gözü Bilezik
———————————————
Max Hp + 7000
 Yarı İnsanlara Karşı Güçlü +15
Büyüye Karşı Dayanıklılık % 15
Rüzgar Dayanıklılığı % 15
Delici Vuruş Şansı % 15

————————————————————————————————————————————————————————————–

Full Karekter Savunma Yapcam Diyosanız Aşagıdaki Gibi Yapın


———————————————
+9 Mavi Çelik Zırh
———————————————
Max Hp + 7000
Kılıç Savunması 15
Çift El Savunması 15
 Bıçak Savunması 15
Büyü Hızı 15


———————————————
+9 Kirin Ayakkabı
———————————————

Max Hp + 7000
Kılıç Savunması  % 15
Oka Karşı Dayanıklılık % 15
Çift El Savunması % 15
 Bıçak Savunması % 15

———————————————
+9 Cennet Gözü Kolye
———————————————

Max Hp + 7000
Kılıç Savunması  % 15
Oka Karşı Dayanıklılık % 15
Çift El Savunması % 15
 Bıçak Savunması % 15

 

http://i.imgur.com/NaelPfr.gif

HİLELERİN ÇALIŞMASI İÇİN BU DOSYAMIZI İNDİRİP MUTLAKA KURUNUZ YOKSA HİLEMİZ ÇALIŞMAZ ARKADAŞLAR

hilenin çalışması için gereken dosya.rar

Metin2 Bedensel Savaşçı Efsunları Wslik Resimli Anlatım ile Benzer Yazılar:

13 Şubat 2013 Saat : 1:34

“Metin2 Bedensel Savaşçı Efsunları Wslik Resimli Anlatım” için 35 Yorum

  1. Kerem Köksal diyor ki:

    Çok saol kardeş ellerine sağlık…

  2. ozan kızgın diyor ki:

    kardeş gerçkten alıyomu mu efsunlarla milleti

  3. engin kaya diyor ki:

    abi ya herkes yatırıo beni

  4. engin kaya diyor ki:

    bu bi işe yaramadı

  5. engin kaya diyor ki:

    abi yani bu itemlerden yarar gelmez

  6. canberk diyor ki:

    itemler etden boktan hiç bir işe yaramaz bi slotu bile yatıramassn

  7. Serhat Şen diyor ki:

    Kardesm emeğine sağlık gercekten sağlam bi çar olur bu efsunlarla tabii iş efsunla btmz kişinin oyununa bağlı..Ama bnm eklemek istdiğim bir şey war sersemletme yavaşlatma şansı bence PVP lerde işe yaramz çünkü karsıdakı carın yavaşltma-sersemletmeye krsı bağışıklıklı kalkanı elbet bulunr bunların yerine zehirlemeli efsun dha iyi olr çünkü her PVP de zehrleme bağışıklığı efsunu yok.benm düşüncem bu .
    kolay gelsn…

    • admin diyor ki:

      Sersemletme şansı bazı serverlerde işliyor yani fazla sersemletme dizince adam sersemliyor skil vuramuyor pot basamıyor sersemletme işleyen serverlerde yaparsınız o özelligi bide zehre karsı koymalı item var galiba tunç ayakkabıydı

  8. tahacan diyor ki:

    olm bi işe yaramaz bu efsunlar :D bğyğ hızı ne alaka zırha bloklama felan getir :D
    triton
    guç
    çevıklık
    yarı
    kritik
    delici

    saçma yapmışsın herkes keser bunu :D asıl bilgileri felan mı açıklamadın ne çok kötü yanı .:D

  9. ridvan kara diyor ki:

    Kardes oncellikle ellerine saglik buyu hizi efsununu getiriyorsunda bu efsun zihinselllerde cok isa yarar yani bedenselleri bilirsin duz vuruslari yerine gore skillerden cok yani buyu hizi efsununu gitoriosan zihinel ol derim yani ruh vurusunu surekli kullanirsin diger skilleri kullandiktan sonra beklemessin sirayla kullanirsn ama yok bedensel olcam dersen bu efsun gereksiz bedensellere gore derim

  10. Arda Er diyor ki:

    Olum mal mal konusmayın yapın iteminizi olmassa baska siteden bakın ne mal mal konusuyonuz

  11. Ömer Uysal diyor ki:

    Yaa bence adam iyi yapmış ama çara krtk yapmak lazım krtik yapsa ful wsde krtk girer ben bedensel savasciyim adama krtk ile 94k attım :D

  12. oğuzhan diyor ki:

    çok iyi olmuş saol!!!

  13. Ömer abanoz diyor ki:

    Harikasın bende full büyü hızı çakıp okçular şamanlar için ayrı itemler yaptım ve harika oldu

    ÇOK SAOL

    Emeğe Saygı Beyler

  14. KinTaSaHoN diyor ki:

    Ellerine Saglık Kardeşim Çok Güzel Efsunlar Göstermişsin Ama Silahta [Yarı Krtik Güç Çevik Delici]Olması Lzm [Bence]Ama Saol Ellerine Sağlık

  15. oguz diyor ki:

    triton ve küpe fail

  16. proofstriker diyor ki:

    ellerıne saglık

  17. sevgimek diyor ki:

    beyler adam hata yapmış olabilri ama zırh da kılıç bıçak çift el max hp şimsek olcak

    ayakkabı da 2 tane alcaksınız bir tane anka ayakkabı bir tanede deri çizme efsunları kılıç bıçak çift el max hp kritik olacak yalnızca okçularda deri çizmeyi giyceksiniz diğerlerinde ankayı

  18. hakan diyor ki:

    tessekur sagol emege saygi beyler

  19. melih diyor ki:

    Kardesim çok saol senin saynde kolay kolay ytmıorum ya bu internet sitesini favorilerime eklesem acaba

  20. melih diyor ki:

    kardes senin oynadıgın pvp nin adı ne ya bnm pvp de Max hp 3000 senin kinde 7000 pvp nin adını söylermisin benimkinin adı: sromt2

  21. Eren Aslan diyor ki:

    Kardeşim Sen Okçulardan 30k Yerisn 1-Büyü Hızını +15 değilde +20 ve üstüyse getir ve yaptıgın kolye cok kötü :/

  22. Barış diyor ki:

    Kardeş gerçekten ellerine sağlık yani şamanları bile alıyorum o derece süper efsunlar bir kişiyede dedim bu efsunlardan yap sağlam olursun diye tamam dedi sitene baktı :D

  23. sanane sanene diyor ki:

    larkadaşlar bu efsunları yapmaın belliki bu efsunları yapan adam mt2 oynamayı bilmiyo kritik şimşek de getrmemiş bunları yapmayın yatarsınız hekese

Metin2 Bedensel Savaşçı Efsunları Wslik Resimli Anlatım Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz


4 − 2 =

 Son Yazılar FriendFeed

Facebook