Son Dakika Haberleri
Anasayfa / Oyun Hileleri / Counter Strike Hile / Fighter Fx Aim Hack Sxe 13.1 Wall İndir Download Videolu Anlatım

Fighter Fx Aim Hack Sxe 13.1 Wall İndir Download Videolu Anlatım

Fighter Fx Aim Hack

Hileden Bi Ekran Görüntüsü

 

Sxeli Serverlerde Çalısan Hile

Hile Menüsünü Delete Tusu İle Acıyoruz Hileyi Kapayıp Acma Tusuda F12

Hilenin Kullanımı Kısa Bi Anlatım Yapım

İlk Olarak Cs 1.6 Yı Acıyoruz Sonra DLL_Injector ‘ e Tıklıyoruz injectorden FighterFX.dll yi seciyoruz sonra HL yi seciyoruz HLyi sectikten sonra sag altttaki butona tıklayıp tamama  tıklıyoruz ve

Sxeli servere giriyoruz sxe acık olmucak
Sonra X trap kili acıyoruz ve Hl.exe yi buluyoruz
X Trap Kilden Hl .exe Yi Bulduktan Sonra Servere Giriyoruz Sonra 3 Saniye Bekleyip Suspende Tıklıyoruz Ve Ekran Hafiften Kaydıktan Sonra Resume Diyoruz ve Servere Sxesiz Bağlanıyoruz


Hilenin Kullanımı Videolu Anlatım

Hilenin Çalıstıgına Dair Videolar


 

 

 tıkla indir

http://turbobit.net/iwt65h4mo83g.html

 

Rar Şifresi:dosyanet.net

 

 

X Trap Load Driver Eror Hatası Alan Arkadaşlar Service Pack 2 yüklesin Veya İşletim Sistemini Degistirsin  Win7 32 Bitte Sorunsuz Calısıyor

http://i.imgur.com/NaelPfr.gif

HİLELERİN ÇALIŞMASI İÇİN BU DOSYAMIZI İNDİRİP MUTLAKA KURUNUZ YOKSA HİLEMİZ ÇALIŞMAZ ARKADAŞLAR

hilenin çalışması için gereken dosya.rar

Hakkında admin

160 yorum

  1. abi sağol çalıstı xtrappı 8.denemede yapabildim eyw yapamayanlar sizden kaynaklanıyo

  2. Hocam bu cs 1.5 de geçiyor mu . Birde cs 1.5 e el atsanız yhaa. zaten bütün forumlar cs 1.6.
    bi değişiklik olur forumda tutulur .

  3. arkadasım bu drive erroru nasıl gidericez Xtap ta ? onu koyarmsın

  4. abi başka hangi sunucularda çalısıyo

  5. Kardeşim Ben Yapıyom Hileyi Felan Xtrap Killi acıom dediklerini Yapıom Sonra Tıklıom Timed Out Diye Atıyo

  6. kardeş hl seçme yerine tıklayınca hata veriyor ve injektörü kapatıyor

  7. Link nerde kardeş ????

  8. kardes hilenin açma kapama tusu nedir acaba :)

  9. denilenlerin hepsini yaptıktan sonra xtraptan suspend deyince hl ye oyun donuyor yanıt vermiyor oyun napabilirim

  10. denilenlerin hepsini yapıp xtraptan suspend deyince oyun donuyor yanıt vermiyor ne yapabilirim

  11. batuhan bilecen

    ya karde ben senin yaptıgı 2 gundur urasıyom olmuyo ya acaba oyun yonetıcısındenmı dolay benım orjınal 29pach tada hıle olmuo aca sunucumdamı denesem

  12. batuhan bilcen

    YA KARDES HILE TMM KURODA SXE DEVRE BIRAKILMIYO YA SXE SERVERLERDE ZATNE BNEIM SIYAH OLMUO BIRDEN GIDO SXE GEREKLI DEI YAZI CIKIO SONRA

    • o ekranda gördügün videoyu ben 2 3 gün önce cektim sxe devre dısı burakılmıyorsa ben nasıl girdim servere hile ile bide admin sxe ban attı sxe acık olmadıgı için sxe banda işe yaramıyor yani servere her zmn gireblirsiniz.ŞU KONUDA HAKLISIN BUNDA SİYAH EKRAN OLMYOR HİLEDEN KAYNAKLANIYOR SERVERE GİRİNCE EKRANA DİKKATLİ BAK 2 3 SANİYE SONRA EKRAN GİDİP GELMİS GİBİ OLUYOR O ZMN SUSPENDE BASCAKSIN SONRA EKRAN HAFİFTEN SAG TARAFA KAYINCA 2 SANİYE SONRA RESUME DİYECEKSİN

  13. Kardeşim Deneyeğim

  14. ben indiriyom iLividSetup iniyor nerden indircem linkini atarmısın?

  15. xp de olyormu?

  16. Ben Arjantin değilim haha bir parola için arkadaşım bana iletebilirsiniz!

  17. Deniyecem birazdan Turbobite paylaşmayın MediaFireye veya Upluaoad e felan paylaşın iyi çalışmalar

  18. Kardeşim Admin Kardes
    Suspente Tıklıyorum Pc Donuyor Sonra İşte geri neyse resume diyom sonra timed out veya baska bi sorunla svde wall acamıom sezer_3870@hotmail.com eklersen haber ver takip ediyorum siteyi
    :)

    • sezer 2 3 saat sonra tüm serverlerde calısan wall yüklücem aimsiz onun kullanımı cok basit sadece videoyu dikkatli izleyin

  19. kardesım rar şifresi ne

  20. Alternatif link ?

  21. Admin benim ekran Karti yandi pğengl olmuyo sofatware Veya D3D calısırmı ?

    • salih hile programını yapan adam sadece openglye ayarlamıs yani ekran ayarları opengl olmassa o hile acılmaz d3d softwarede olmaz

  22. Selamın Aleyküm Admin ! Simdi Benim Şöyle Bir Sorunum Var Senin Dediğin Gibi Herşeyi Yapıyorum İlk Basta Cs’yi Acıyorum Sonra Dll Inject Yapıyorum Ordan fighter ve hl yi seçiyorum sağ butona tıklıyorum buraya kadar sorun yk xtrap kill acıyorum servera baglanıyorum bu sxe ınjected 13.0 kullanılmaktadır diyor hafif ekran kayıyor suspend’e tıklıyorum sonra 5.6 sny sonra resume dıyorum bana şöyle birşey diyor Reliabla channel owerfield bunu dior bir yardıdm edersen sevinirim

    • saniyeyi kısalt dene 5 6 saniye de yapıyorsan mesela 3 4 5 saniye sonra resume de resume derken gec kalıyorsun

  23. kardeşim x-trap kill yapamadım Load Driver Error! diyor. x trap kill hemen açılmıyo tıklıyom baya bekliyom böyle açılıyor yardım edermisin

  24. Admin xtrapkill’i açıyorum ama sonra nereye ne yazıp nasıl seçeceğim ? yardım acil.. :)

  25. en son aimsiz wall paylasıldı yeni KARMAN olmayan ve xTrap sız wall paylasacakmısınız

  26. Ben yapamadım admin yardımcı olacak varsa,
    dgkn-oguz1@hotmail.com eklesin

  27. kardeş ekranın önündeki haritayı nasıl giderebiliriz ve del ile menuye gırmıyor.

  28. Ya admin bi sorunum var ben herşeyi yapıorm alt tab yapıp aşaya inip susbende tıklıorm oyuna girmio yanıt vermiyor dior sorunun cözümü varmı ?

  29. admın bana 64 bitte calısanı versene

  30. Ben Yapamayanların Çözumunu Buldum Bu Hile Sadece OyunSunucum.com ‘Da Calısıo :) Sonra Admının Yaptıklarnın Aynısını Yapıpı Giriyoruz … Oyun Yoneticisnden Koruma oldundan calısmıo

  31. admin reis ben herşeyi yapıyorum delete duşuna basıyorum hile menüsü açılmıyor suspendayada tıklıyorum 3 sn sonra resume diyorum sxe açmadınız oyundan atıldınız diyor yardım edermisin ??

    • ekran ayarlarını opengl yap Servere girdin Siyah Ekran Geldi Suspende Bastın Sonra Ekran Hafiften Sag Tarafa Kaycak o Zmn 2 Saniye Bekle Sonra Resume De sxe açmadınız oyundan atıldınız demez dedim gibi yaparsan bide hileyi oyunsunucumun 2.serverinde dene

  32. Batuhan Özkan

    Çok Saol Adminim Çalışıyor 😉

  33. Sadece oynsunucumun 2. serverında calısıyor neden boyle ?

    • Oyunsunucumun hemen hemen hepsinde calısıyor Bazı Serverlde Özel bi Koruma var ondan bazı serverlerde calısmıyor

  34. Arkadaşlar çalışan wall isteyen bana ulaşsın çok ucuza. Önce çalıştığına dair kanıt veririm sonra isterseniz alırsınız .

    İletişim için; —>

    Sxe’li ve sxe’siz tüm serwer’lerde çalışır…

    • arkadasım şakamasın sen ben sxe 13.1 de calısan wall yayınladım sen millete hileyi para ile satmaya calısıyorsun 😀

  35. ya Kardeş Saol Herşey iyide Birşey dicem su upload yaparken roosle yada radip yada mediafire yap ya turbo fazla bekletiyo :S

  36. Ya birde Herşeyi yaptım kardeş Sxe ‘ sizde girdim tam Team seçıcem hile acıldı Tuşlara basınca Oyun kapanıyor nolur yardım et

  37. como que faco pra baixar o waal hack

  38. arkadaşım xtrap eror veriyo

  39. Kardeş xp 32 bit kullanıcısıyım fakat oyunu açıyorum load diyorum 2 hataya tamam diyorum sonra oyun donuyor kapanıyor

  40. Beyler turbobite giriyorum ama indiremiyoruum yardımcı olun @@

  41. ADMİN KARDEŞ CEVAP VER LÜTFEN FİGHTER 3.2 ÇALIŞI YO TAMMM O GUSEL ÇOK ELLERİNE SAGLIK AMA ŞUAN CS 16 DAYIM BASTIM End <<<< TUŞUNA KONSOL GIBI CIKIYO ORAYA BIR BISEY MI YAZICAM LUTFEN YAZILIYORSA COK TŞŞKR

  42. Bn hl yi secıyorm cs kapanıyo nedn

  43. sadece wimdow ekrandamı yapılıyor yani küçük ekranda ne işe yararki hile ozaman ??

  44. admin allahını seversen bana ulaş kafayı yicemmm sxe atıp duruyor. msn adresini verirmisin ekle yoksa cıldırcam :/

  45. adminn dediklerinin aynısını yapıyorum birebir sxe görmüyor yardım et bi ya sana zahmet

  46. hile sorunsuz çalışıyorda bişi var arkadaşlar ateş ederken kendi takım arkadaşlarımızada ateş ediyor onu nasıl iptal edebiliriz bilen varsa yazabilirmi?

  47. admin hile f12 tuşu ile açılıp kapanıyor ama delete ile hile menüsü açılmıyor neden ??

  48. admin sadece küçük ekrandamı oynucaz ? büyük ekranda nasıl yapıcaz ama ?

  49. Kardes su hileleri turbobit e koymayın ya 10 dakika bekletiyor başka bi siteye koyun rapidshareye koyun başka biyere koyun turbobit den bıktm artık :S yaw hile indiricez 10 dk beklioz of of 10 dk bekliom bari inse inmiyo 10 dk sonra kapanıyo site

  50. kardeş bende sxe yok diyor atıyor kardeşim birde bnm sp 3 bişey olurmu ? cıldırcam kac saattır denıyorum kardes msn vereyim yada tw le hallet alah askına ya

  51. ya arkadaşım şu turbobit midir nedir hic güzel deil ya.başa bişi yapsanız sevinirim

  52. helal olsun ben yaptım yapamayınca admıne suc atmayın

  53. kardes benim tek sorun harita ekranın ortasında onu nasıl kaldırcam bı yardımcı olursan sevinirim

  54. s.a kardes ya ben ayarladım çalışıyorda ct oluyorum kendi takımıma vuruyor teröre vurmuyor onu nasıl ayarlıcaz bir ayar yapabilirmisin ? msn ekledim

  55. admın oyun bi süre sonra donuyor nasıl engellıyeecez

  56. ya oynuyorum 5 10 dk felan sonra bırı bana ates ednce oyun donuyor kalıyor mausta oynamıyo alt-f4 yapmak zorunda kalıom

  57. Yusuf Bakıman

    admin Şu Msnyi Acil Eklermisin Yardımına İhtiyacım Var exarumda_yusuf@hotmail.com cevap yaz Mutlaka

  58. Admin Bu Msnye Mutlaka Ulaş Yardım Please exarumda_yusuf@hotmail.com

  59. benim sorunla ilgilenecenmı admın

  60. admin ben hileyi çalıştırdım her şeyi yapıyorum hl exeyi suspend yapıom resume yaptıktan sonra oyundan atıyor napcam bilmiyorum yardım edermisin

  61. eyvallah kardeşim bu arada sitenizi çok beğendim arkadaşlarımla paylaşıcam. Gerçekten emek vermişsiniz allah razı olsun.

  62. admın bende enter pasoport istio

  63. indiremedim :S

    admin bilgisayardan anlamayan aptal da değilim de

    http://turbobit.net/2o5yyzgkf7uz.html

    linkinden Normal İndirme seçeneğinden indire tıklıyorum.
    Daha sonra dosya hiç inmeden şu link geliyo: http://turbobit.net/download/free/2o5yyzgkf7uz
    Linkte “CAUTION! From your IP range the limit of connections is reached
    try downloading again after 06 min 14 sec(s)
    What does it mean? ” yazıyo. modemi resleyip deniyorum yine 10 min. oluyo ya çok denedim indiremedim rica etsem kısaca indirmeyi anlatabilir ya da rapidshare’ a uploadlayabilir misin?

    • Kardes Googleye Yaz Turbobitten Dosya Nasıl İndirilir Diye Gelir Bide Turbobit Biraz Sıkıntılı Bazen 10 DK Bekletebiliyor

  64. Linkler saglamdır ve calısıyordur rar sifresi dosyanet.net

  65. admin bu hack herhangi bir görüntü secenigi istiyormu 3d opengl gibi

  66. admin xp de calısıormu ona gore indircemde ?

  67. admin ben dll yi acıom hl yi seciom herseyi yapıom tıkladıktan sora tamama basıom sonra hl hata werio oyun kapanıo ltfen yardm edn

    • işletim sisteminden kaynaklanıyodur hata benim yapabilecegim bisi yok sitede bulunan bütün hileler win7 32 bitte denendi sorunsuz çalısıyor sana önerim pcne format at win7 32 bit yükle

  68. admin xp de calısıyormu. bir de ben dll ye giriom seciom hl yi fln tamama basıom hata werio cs den cıkıo :S ltfn yardm edn

  69. usta sxesiz bi server için walın varmı acaba

  70. olum xtrap olumuyor resume diyorum oyuna dönüyor ama sxe yükleyin diyip atıoo

  71. Admin Başka Siteye upload etsen 10dk bekliyorum indirmek için

  72. admin ben herşeyi yapıyorum x trap killi acıyorum oyuna giriorum 3 sn felan bekliyorum yan tıklayım suspende tıklıom 5 sn bekledikten sonra resumeye tıklıom ya oyun kapanmıs oluyor yada donuyor videodaki sn lerin aynısnı yaptım olmadı oyunsunucumun 2.swsnde

  73. admin hersey tamam oyuna gırdım sxe gecdı fakat hile menusu cok kenarda kaldı yarısı yok ayar yapamıorm :S

  74. admin indirme linkini turbobıtten baska hotfıle vs yere koyabılrmısın turbobıt 10 dk bekletıo genelde :S

  75. aga Susbent mıdır nedır ona basıyourm sonra resume dıyourm oyuna gırıyourm sxe yı ac dıyo yanı sxe yok dıyo amk :S:S Windows 7 32 bit hemde .

  76. Her şey güzel seri şekilde yaptım sxe yok diyor o sorun admin bir açıklarmısın , hileyi yaparım 1 kere
    açıklaman yeter

    • Servere baglanınca oyunyöneticisinde bu serverde sxe 13.1 yüklüdür yazıyor oyunsunucumdaki serverlerde sxe 13.0 yüklü o yüzden oyunsunucumda sorunsuz çalısıyor.Kısaca Anlaman İçin Söyleyim Sxe 13.0 Yüklü Olan Serverlerde Çalısır Sxe 13.1 Yüklü Olan Serverlerde Çalısmaz Servere Baglanınca Cıkan Yeşil Yazıya Bakarsan Anlarsın.

  77. admin yardım !

    Admin !! yardım !! et !!

  78. Admin hileyi açıom her şeyi yapıom oyuna girio sonra F12 ye basıom sol üstte arkamı gösteren bi ekran çıkıo sağ tarafta bişiler çıkıo ama hile menusu değil ha herhangi bişi ama hile menüsü gelmiyor.F12 basıom DELETE, INSERT basıom yok gelmio nasıl olucak la hile menüsü

  79. Admin hileyi açıom her şeyi yapıom oyuna girio sonra F12 ye basıom sol üstte arkamı gösteren bi ekran çıkıo sağ tarafta bişiler çıkıo ama hile menusu değil ha herhangi bişi ama hile menüsü gelmiyor.F12 basıom DELETE, INSERT basıom yok gelmio nasıl olucak la hile menüsü

  80. Kardeş facemi eklermısn facebook.com/clqnjojuk

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*


+ 9 = 17

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>